Lpg Konusunda Son Nokta

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

Lpg Konusunda Son Nokta

İleti Nurol » 24 Tem 2008, 15:11

Arkadaşlar Merhaba!

 

2 Hafta önce ankara'da Anelsan isminde bir firmaya sıralı sistem lpg taktırdım. Bütün firmalar hemen hemen tüm markaları takıyor fakat önemli olan montajı, işçiliği ve satılan malın arkasında durma diye yorumluyorum. Lpg konusuna hiç yabancı değilim aslında daha önceki 5 arabamızada lpg taktırdık fakat her markaya uyumlu bir şey var. Yani her lpg her marka araca malesef olmuyo, olsa bile randıman vermiyor.

 

2004 octavia ambiante plus aracıma emmegas diye bir sistem taktırdım (1500 ytl) Bu sistemin özelliği

1- yazılım olarak şuan piyasada bundan daha iyi yazılımlısı yok avrupa standartlarına göre uygun son teknoloji bir yazılım

2- Bu lpg sisteminde ayar diye birşey yok. İlginç birşey ama kendi kendini ayarlıyor sistem. 2 ay sonra vay ayarım bozuldu yaptırım vay fazla yakıyor diye bir şey yok

3- Bu marka limitsiz değişim garantisi veriyor yani mesela atiker gibi bir parça bozuldu o parça atikere gidecek 20 gün denenecek diye birşey yok. Bütün parçalar sorgusuz değişim garantisi veriyor.

4- Sitede çok takip ettim azıra lambası yanıyormuş katalitik konvektör lanbası bu lamba bu sistemde yanmıyor.

5- Çogu 0 km lpg li satılan araçlar bu sistemi kullanıyorlarmış.

 

Lafın özeti sorunsuz, ekonomik bir araç kullanmak isteyenlere tavsiye ederim.Wink
 
Nurol
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Tem 2008, 11:57

İleti kadir_ » 24 Tem 2008, 15:28

kendi aracımada böyle bir yerde taktırdım adam atikeri met etti taktırdım ben istemiyordum o ısrar etti memnun kalmassan sökeriz dedi ve 1 hafta sonra sorun çıktı adam sistemi söküp çöpe attı adam malının arkasında duruyor milano kullanıyorum memnunum bende benim bildiğim yazılımları milano üretiyor İtelyan markalarının
 

Hayırlı olsun yeni taktıracak için bi alternatif olabilir
kadir_
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 17
Kayıt: 05 Şub 2008, 23:28

İleti yexplorer » 24 Tem 2008, 17:00

benim kayınbirader de emmegası tavsiye etmişti. adam hatta nerdelerse gidelim takalım bile demişti.ama servis ağının azlığından doluayı brc yi sectim
 

en iyi lpg herkesiin arabasındaki dir
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti kemaI » 24 Tem 2008, 17:07

Bende de Milano var 6 aydır kullanıyom sorun çıkmadı. Memnunum
kemaI
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 07 Tem 2008, 22:44

İleti sılver_exelance » 24 Tem 2008, 17:22

[quote="Nurol"]
Arkadaşlar Merhaba!

 

2 Hafta önce ankara'da Anelsan isminde bir firmaya sıralı sistem lpg taktırdım. Bütün firmalar hemen hemen tüm markaları takıyor fakat önemli olan montajı, işçiliği ve satılan malın arkasında durma diye yorumluyorum. Lpg konusuna hiç yabancı değilim aslında daha önceki 5 arabamızada lpg taktırdık fakat her markaya uyumlu bir şey var. Yani her lpg her marka araca malesef olmuyo, olsa bile randıman vermiyor.

 

2004 octavia ambiante plus aracıma emmegas diye bir sistem taktırdım (1500 ytl) Bu sistemin özelliği

1- yazılım olarak şuan piyasada bundan daha iyi yazılımlısı yok avrupa standartlarına göre uygun son teknoloji bir yazılım

2- Bu lpg sisteminde ayar diye birşey yok. İlginç birşey ama kendi kendini ayarlıyor sistem. 2 ay sonra vay ayarım bozuldu yaptırım vay fazla yakıyor diye bir şey yok

3- Bu marka limitsiz değişim garantisi veriyor yani mesela atiker gibi bir parça bozuldu o parça atikere gidecek 20 gün denenecek diye birşey yok. Bütün parçalar sorgusuz değişim garantisi veriyor.

4- Sitede çok takip ettim azıra lambası yanıyormuş katalitik konvektör lanbası bu lamba bu sistemde yanmıyor.

5- Çogu 0 km lpg li satılan araçlar bu sistemi kullanıyorlarmış.

 

Lafın özeti sorunsuz, ekonomik bir araç kullanmak isteyenlere tavsiye ederim.Wink
[/QUOTE] kardeş anelsan ivediktekine mi taktırdın.... zafer var orda ....eğer oraya taktırdıysan geçmiş olsun sana.
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55

İleti Nurol » 30 Tem 2008, 17:31

Evet ivedikdeki anelsana taktırdım. Zafer evet. Neden geçmin olsun ki piyasada çok iyi müşteri memnuniyeti olan bir firma
Nurol
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Tem 2008, 11:57

İleti sılver_exelance » 30 Tem 2008, 17:47

[quote="Nurol"]Evet ivedikdeki anelsana taktırdım. Zafer evet. Neden geçmin olsun ki piyasada çok iyi müşteri memnuniyeti olan bir firma[/QUOTE] ilerleyen zamanlarda anlarsın hocam ne demek istediğimi...Şimdi karalamak istemiyorum firmayı .....Bir kaç arızan olsun bakalım za man görürüm müşteriyi memnuniyeti ....
sılver_exelance
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 25 Kas 2007, 23:55


Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir