formatla bg yükseltme varmış vw grubunda

Forum kuralları
Forumlarımızda siyasi, dini yada toplumun hassasiyeti bulunan konulara değinmek yasaktır.

formatla bg yükseltme varmış vw grubunda

İleti loveskoda » 25 Tem 2008, 04:05

Pardon ama 1.8T nin 300hp ye chip çıkarılmasını ben sallamıyorum...Pinch
 
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti Slicer » 25 Tem 2008, 04:09

[quote="loveskoda"]Pardon ama 1.8T nin 300hp ye chip çıkarılmasını ben sallamıyorum...Pinch [/QUOTE]

Ah be arkadaşım sallayan kendini bilir zaten, sen niye boş yere alınıyorsun Wink



Slicer
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Arl 2007, 02:54

İleti hetepe » 25 Tem 2008, 10:51

1.8 T 150 hp lik motor sadece chip tuning ile 300 Hp ye çıkamaz, ek olarak motorun başka bolümlerinde de bir çok işlem yapmak gereklidir.
D ü n y a l ı l a r d a n t i s k i n i y o r u m (G.O.R.A.)
Dünya güzel sanıyordum...Kafam güzelmiş....
Kullanıcı avatarı
hetepe
RS
RS
 
İleti: 4253
Kayıt: 24 Arl 2007, 15:26
Ad Soyad: Engin '73
Nereden: Ankara
Arabanız: Fabia 1,4TDI HB '08 80 PS

İleti mehmetunal48 » 25 Tem 2008, 16:41

[quote="Slicer"]
Desteksiz atmayalım lütfen!!!
İşin mantığını bilmeden yorum yapmak, insanları yanıltmak hiç hoş şeyler değil.

Her üretici motorun tüm dünya koşullarında, en verimli ve en uzun ömürlü olması için çabalar. Bunun için motor işletim sistemini ortalama şartlarda ve ortalama bir sürücüye göre programlar.
Yakıtın kalitesiz olması, çevre şartlarının çok sert olması ve buna benzer birçok etkeni göz önüne alarak motoru en uzun süre hizmet vermesi için bazı sınırlar koyar. Buna tolerans payı da diyebiliriz.
Eğer bilinçli bir sürücü iseniz, kullandığınız yakıtın kaliteli olduğundan eminseniz ve çok aşırı sıcak, aşırı soğuk veya aşırı tozlu olmayan bir bölgede yaşıyorsanız bu tolerans payları sizin için gereksiz olacaktır.
Chip tuning bu toleransları ortadan kaldırıp motorunuzdan en yüksek verimi almanıza imkan verir. Ama bazı arkadaşların söylediği gibi +150hp ancak hayal olur. Atmosferik araçlarda %10 civarında, turbolu araçlarda bazen %35'e varan iyileşmeler olabilir. Ancak motor çok daha hassas ve duyarlı olacaktır. Gerçi kolay kolay bir sorun çıkartmaz ama çok nadiren de olsa eğer sorun çıkartırsa siz işin içinden çıkamayabilirsiniz.
Çokmu yaktırır?
Eğer sürekli gazlıyor, sürekli yarış halindeyseniz tüketiminiz doğal olarak artacaktır. Ama sakin kullanım tarzını benimseyip gerektiği zaman güce sahip olmak isteyenlerdenseniz tüketiminiz düşecektir. Çünkü güçlenen motorunuza eskisi kadar yüklenmenize gerek kalmayacaktır.

Çok basitçe anlatmaya çalıştım umarım başarılı olmuşumdur.



[/QUOTE]yani ben şimdi 102 bg olan octimi 120 ye çıkaramazmıyım,mümkün görünmüyor mu?Disapprove
mehmetunal48
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ekm 2007, 15:59

İleti yexplorer » 25 Tem 2008, 17:05

hocam yaparsan bana da haber ver.
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

İleti loveskoda » 25 Tem 2008, 17:16

102hp motoru tahminim chip tuning ile 112hp ye, performans filtresi ile de 118hp ye çıkarabilirsiniz... Hepsi yaklaşık 300 euro tutuyor...
loveskoda
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 05 Şub 2007, 16:42

İleti desert » 25 Tem 2008, 19:08

bilgisayarla yapılan bu işlem gerçekte motora etki ediyormu.arkadaşım yapmış sadece ekranda öyle görünüyor(yeni program atmış seat kordoba'ya)..
desert
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Tem 2008, 01:06

İleti ilker_617 » 25 Tem 2008, 23:06

Tandıklarımız yaptrdı 500ytl ye chip + bilg. işlemi...Araçlar:
peugeot407(dizel) & mercedes E270CDI farkedilir derece performans
artışı;yakıt düşüşü oldu....

ilker_617
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 43
Kayıt: 16 Ekm 2006, 20:54
Nereden: Trabzon
Arabanız: FABİA 1.2HTP 2005

İleti elegance » 25 Tem 2008, 23:08

[quote="desert"]bilgisayarla yapılan bu işlem gerçekte motora etki ediyormu.arkadaşım yapmış sadece ekranda öyle görünüyor(yeni program atmış seat kordoba'ya)..[/QUOTE] tabiki motora etki eder sonucta motora yapılan bi modifikasyon bu o kadar hp yi üreten firmada yapardı ama motor saglıgı ekonomi ve uzun ömür acısından en iyi hp sunar size
elegance
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 203
Kayıt: 15 Şub 2008, 22:40
Ad Soyad: uğur
Nereden: Kırşehir
Arabanız: Octavia TDI

İleti mehmetunal48 » 25 Tem 2008, 23:16

[quote="yexplorer"]hocam yaparsan bana da haber ver. [/QUOTE]bilmemki birde eski octi daha iyiydi diye dövünmekte var bu işte.en iyisi orjınal.acaba bunu yapan mühendislere sorsak e-mail atsak cevap verirlermiDisapprove
mehmetunal48
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 02 Ekm 2007, 15:59

İleti Slicer » 26 Tem 2008, 01:35

[quote="mehmetunal48"]
[quote="yexplorer"]hocam yaparsan bana da haber ver. [/QUOTE]bilmemki birde eski octi daha iyiydi diye dövünmekte var bu işte.en iyisi orjınal.acaba bunu yapan mühendislere sorsak e-mail atsak cevap verirlermiDisapprove
[/QUOTE]


Rahat olun, bu işlemin geri dönüşü var. Hoşunuza gitmezse eski yazılımı tekrar geri yükleyebilir ve eski haline getirebilirsiniz.


Slicer
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 0
Kayıt: 10 Arl 2007, 02:54

İleti yexplorer » 26 Tem 2008, 01:47

ben bi parça buldum ama octi için yok boraya falan takıyorlar dizellere çok var ondan bulabilirsem denicem. ecuya ara kablo şeklinde takılıyor verileri değiştiriiyor çıkarınca eski haline dönüyormş
yexplorer
CLASSIC
CLASSIC
 
İleti: 131
Kayıt: 29 Eyl 2007, 21:48
Nereden: Balıkesir
Arabanız: 2003 Business

Önceki

Octavia



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir